Slut för idag

Nu är skolan äntligen över, nu blir set att sitta och vänta på bussen i 40min om inte J kommer och hämtar mig! Men de tror jag inte. Sitter nu i biblioteket och lyssnar på musik samt pluggar lite so som är läxa tills imorgon.
Min dag i dag har sett ut lite så här

8:40-9:00
Information om vad som kommer under veckan inga läxor mer än i so och engelska så det är rätt chill

09:10-10:05
Svenskan har vi börjat med språkhistoria och ska börja arbeta med något språk.

10:00-11:20
Bilden arbetar vi med motsatser av olika slag, med hjälp av olika tekniker.
11:20-11-50
Lunch och som vanligt hittar vi på något bus, även tittat på klasströjor så får se vad det blir av med det.
12:15-13:15
So börjar vi historia/samhällskunskap men idag körde vi på rollspel.
13:25-14:20
Matten arbetar vi med alla olika typer så som bråk tal etc inför np.
14:30-15:30
Engelskan fick vi jobba med läsförståelse och sedan rätta de med hela klassen tillsammans.

Så min dag lite chill ändå för att vara måndag, brukar alltid gå lite segt!

Hoppas eran dag har varit bra för de har då min varit :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0