Plugg, plugg och åter igen plugg..

Tycker jag inte gör så mycket mer än att plugga nu för tiden ?
Efter vi kom tbx från praktiken och även innan de har läraren gett oss en massa saker som vi ska göra. Denna vecka ska man ha redovisning i sv om nån bok vi har läst som jag inte ens har kommit längre på än till kap 3. Tur man har internet så man kan söka lite efter vad den handlar om!
Och så ska vi ju ha matte prov på fredag i geometri, rätt lätt enligt mig. Men de är de ju inte alla som tycker. Spanska läxa oxå men den tar jag tag i i morgon, nu måste jag verkligen jobba på uppsatsen i religon som snart ska in. Känner mig rätt duktig som har skrovit 7 hela sidor på datorn men innan jag skrev in de på datorn har jag nog skrivit minst 30lösblad.
Vi ska skriva om 3 religoner och en livsåskådning, var meningen att jag skulle vara klar med religonerna för ca 1 vecka sen men jag ligger efter i planeringen, blir så när man har rätt mycket att göra antar jag..
Nu blir det att fortsätta så man blir klar nångång!
CYA♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0