tillbaka ännu en gång!

Tjoo alla läsare, nu är man tillbaka ännu en gång!
Jag är rätt dålig på att uppdatera och har tappat sugen för att blogga, men antar att de kommer att komma in inlägg då och då. Men ska verkligen försöka att komma ihåg att lägga in!

Nu på dom senaste veckorna har jag haft en hel del plugg att göra, som till stor del är klart och inlämnat. Alla nationella prov är klara så de är rätt skönt så man inte har de hängandes på axlarna dom två sista veckorna i skolan.

Idag drog jag till örebro för att kolla på kläder till avslutningen och till balen 9:an har varje år. Hittade en hel del och även sånt som jag inte behövde, men de kommer nog till användning. Det jag fick med mig hem var då två spetslinnen från bikbok, en v-ringad klänning från H&M, och en svart kläning från veromoda, och mer blir de i morrn när jag drar in till stan för att titta lite mer.

Nu dröjer de inte alls länge tills man fyller år och min önskan i år är en tattuering, motivet är klart om de blir nått, men a ska försöka övertala pappa om de, så får se vad de blir;)

Under veckan blir de till att ringa och boka tid för industrial så man får de gjort nån gång så jag slipper tänka på de framöver. Och så blir de till att ta tag i viktminskningen så att man kan nå sitt mål och pierca naveln (y) blir till att ligga i nu under sommaren!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0